Prezent de aprope 20 de ani in stomatologia bucuresteana, Dr.
Alexandru Bogoiu este un medic mai putin obisnuit. Energia
personala, corectitudinea, rabdarea,grija si mai ales spiritul pozitiv cu
care isi trateaza pacientii a fost preluat si de echipa pe care
o coordoneaza astfel incat vizita in cabinetul lor se poate
transforma intr-o experienta placuta. A absolvit facultatea de stomatologie din cadrul UMF Carol
Davilla din Bucuresti in 2001 si este specializat in
Implantologie Orala din anul 2003. A participat de-a lungul
timpului la numeroase conferinte medicale in Europa, USA sau
Rusia. Este membru in asociatii profesionale prestigioase din
toata lumea.
Conceptul de tratament pe care l-a elaborat si dupa care isi
conduce activitatea este caracterizat de eficienta, de gasirea
drumului direct si rapid catre dezideratul pacientului in modul
cel mai corect si prietenos cu putinta.
Intrebat in anul 2010 despre ce inseamna sa fii un medic bun, a
raspuns:
“Un medic bun…
Am fost dintotdeauna constient ca tratamentele dentare sunt
percepute ca o necesitate si nu ca o placere. Fie ca avem o
problema urgenta sau dorim o transformare estetica spectaculoasa
fiind convinsi ca un zambet frumos reprezinta cea mai eficienta
forma de comunicare, vizita le dentist reprezinta o constanta a
vietii noastre.
Suntem stresati de tratamentul in sine dar angoasele cele mai
mari vin atunci cand ne intrebam daca medicul a inteles oare
exact ceea ce ne dorim?
Rezultatul va fi pe masura asteptarilor noastre? Voi gasi oare
intelegere si cooperare asa incat si cel mai neinsemnat detaliu
sa fie privit cu maxima seriozitate?
Consider ca un medic bun nu este doar cel care conduce cu succes
un tratament si aplica un protocol medicl strict. Un medic bun
are suficienta rabdare sa asculte dorintele pacientului,sa-i
explice pe intelesul lui toate detaliile planului de tratament
care nu trebuie sa fie ingradit in tiparele date de un tratat de
specialitate ci mai degraba adaptat necesitatilor si dorintelor
fiecarei persoane. Trebuie sa fie disponibil si indulgent in a
asculta,explica si demonta toate incertitudinile si grijile care
pot sa apara in cursul unui tratament,fiind in acelasi timp
onest si transparent in legatura cu problemele si obstacolele pe
care le intalneste. Trebuie sa fie capabil ca indiferent de
starea sa de spirit sa emane in permanenta energie
pozitiva,incredere,destindere si optimism si sa nu uite
niciodata ca dincolo de bune si rele pacientii sai reprezinta o
a doua mare famile…”