Despre noi

Go team

Prezent de aprope 20 de ani in stomatologia bucuresteana, Dr. Alexandru Bogoiu este un medic mai putin obisnuit. Energia personala, corectitudinea, rabdarea,grija si mai ales spiritul pozitiv cu care isi trateaza pacientii a fost preluat si de echipa pe care o coordoneaza astfel incat vizita in cabinetul lor se poate transforma intr-o experienta placuta. A absolvit facultatea de stomatologie din cadrul UMF Carol Davilla din Bucuresti in 2001 si este specializat in Implantologie Orala din anul 2003. A participat de-a lungul timpului la numeroase conferinte medicale in Europa, USA sau Rusia. Este membru in asociatii profesionale prestigioase din toata lumea.
Conceptul de tratament pe care l-a elaborat si dupa care isi conduce activitatea este caracterizat de eficienta, de gasirea drumului direct si rapid catre dezideratul pacientului in modul cel mai corect si prietenos cu putinta.
Intrebat in anul 2010 despre ce inseamna sa fii un medic bun, a raspuns:
“Un medic bun…
Am fost dintotdeauna constient ca tratamentele dentare sunt percepute ca o necesitate si nu ca o placere. Fie ca avem o problema urgenta sau dorim o transformare estetica spectaculoasa fiind convinsi ca un zambet frumos reprezinta cea mai eficienta forma de comunicare, vizita le dentist reprezinta o constanta a vietii noastre.
Suntem stresati de tratamentul in sine dar angoasele cele mai mari vin atunci cand ne intrebam daca medicul a inteles oare exact ceea ce ne dorim?
Rezultatul va fi pe masura asteptarilor noastre? Voi gasi oare intelegere si cooperare asa incat si cel mai neinsemnat detaliu sa fie privit cu maxima seriozitate?
Consider ca un medic bun nu este doar cel care conduce cu succes un tratament si aplica un protocol medicl strict. Un medic bun are suficienta rabdare sa asculte dorintele pacientului,sa-i explice pe intelesul lui toate detaliile planului de tratament care nu trebuie sa fie ingradit in tiparele date de un tratat de specialitate ci mai degraba adaptat necesitatilor si dorintelor fiecarei persoane. Trebuie sa fie disponibil si indulgent in a asculta,explica si demonta toate incertitudinile si grijile care pot sa apara in cursul unui tratament,fiind in acelasi timp onest si transparent in legatura cu problemele si obstacolele pe care le intalneste. Trebuie sa fie capabil ca indiferent de starea sa de spirit sa emane in permanenta energie pozitiva,incredere,destindere si optimism si sa nu uite niciodata ca dincolo de bune si rele pacientii sai reprezinta o a doua mare famile…”